miercuri, 26 iunie 2013

Propozitii cu naş si n-aş

Vazand ca se cauta foarte des pe internet propozitii cu naş si n-aş, mi-am spus ca nu ar fi rau sa le ofer o mana de ajutor celor care au nevoie. Inainte de orice, trebuie sa lamurim semnificatia cuvantului naş.
Naşul este persoana care tine in brate la botez copilul, devenind astfel ruda cu familia respectiva si uneori chiar preluand anumite responsabilitati fata de copil. Naş poate fi si persoana care asista si se implica in cununia unei familii.
 1001 Cosmetice
Se numeste naş de cununie.

Folosim cratima si scriem n-aş atunci cand putem inlocui cu nu aş.
Sa vedem ce propozitii cu naş si n-aş reusesc sa fac.

N-aş fi crezut ca al meu naş este atat de darnic.
Am un naş pe care n-aş vrea sa il supar vreodata.
N-aş fi lipsit de la petrecerea Sabinei pentru nimic in lume, mai ales ca ii cumparasem o rochie ieftina si eleganta.
Am aflat de la un vecin ca cel care controleaza biletele in tren este poreclit naş.
Ce crezi ca ai fi ajuns in viata, daca n-aş fi fost eu sa te ajut?
Naş este cel care te tine in brate la botez, dar eu n-aş avea curaj sa iau in brate un bebelus.
Orice naş isi are nasul, spune un vechi proverb.
N-aş vrea sa ratez intalnirea de la ora 5 cu prietenii mei.
Familia lui a decis sa il aleaga de naş pe unchiul Grigore.
George are un naş de cununie tare haios, dar sigur n-aş vrea sa locuiesc langa el.
Poti fi naş de cununie daca nu esti cununat?

Voi actualiza lista pe masura ce imi vor mai veni idei. N-aş vrea totusi sa va dau mura in gura, asa ca va rog sa formulati si voi alte propozitii cu naş si n-aş, inspirandu-va de aici.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu